شرکت خدماتی و نظافتی

  • ۰
  • ۰

نظافت و فواید آن

همانطور که میدانید نظافت یکی از مهمترین نیازهای بشر میباشد زیرا که بدون انجام نظافت سالمتش به خطر میوفتد.نظافت یا تمیز کردن فرآیند و فعالیتهایی است که جهت حذف مواد ناخواسته مانند خاک، عوامل عفونی و سایر ناخالصی ها از یک شی یا محیط انجام می شود. تمیز کردن در بسیاری از زمینه های مختلف اتفاق می افتد و در هنگام نظافت از روش های مختلف  استفاده می شود. مشاغل مختلف و متنوعی به تمیز کردن و نظافت اختصاص داده شده است. در ادامه مطلب بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 از شرایط سلامتی روح و جسم ، نظافت وپاکیزه کی میباشد. خورد ن ،آشامیدن ، نظافت لباسها ،نظافت محیط کار، نظافت محل زندگی ، نظافت محیط اطراف و نظافت محیط زیست،دورغ نگفتن ،غیبت نکردن همه وهمه شرط های از یک زندگی سالم است.طبیعت انسان پاک وتمیز وجودش سالم است.هرروز از آلوده گی وکثیفی خود را پاک می کند.انسان تمیز و پاکیزه جسم  و روح خود را از هرنوع پلیدی و زشتی دور نگه می دارد. همانطور که میدانید در دین اسلام سفارشات بسیاری درباره نظافت و پاکیزه گی شده است و حدیث متعددی در این خصوص بیان شده است زیرا که امری بسیار حیاتی و مهمی میباشد.

 

 نظافت جذابیت،دل انگیزی،دل ربایی مکانها و محیط را تضمین می نماید.عاری کردن کف ها دیوارها از گرد وخاک وآشغال ونظافت بهداشتی و ضدعفونی ، زیبایی آن مکان را دو چندان می کنند. نظافت ابتدا سلامتی یک محیط سالم را فراهم می نماید. در هر مکانی بهداشت و نظافت لازم وضروری میباشد. اگر نظافت بهداشتی رعایت نشود باکتری ها بیشتر می شود وبعضی باکتری های خطرناک باعث بیماری ها ومرگ می گردد.

 

 

ایرانیان در زمینه نظافت ، چه قبل از اسلام و چه بعد از آن ،همواره از پیشگامان این عرصه به شمار می رفتند .

وسواس ایرانیان زرتشتی در پاک نگه داشتن آب ، خاک ، هوا و آتش زبانزد بوده است .

و اما بعد از ورورد اسلام به ایران ، نظافت در نزد ایرانیان جایگاه خاصی پیدا کرد . قوانین نظافت و بهداشت اسلامی ، با طبیعت هر فردی سازگار است . زیرا همه انسانها نظافت و پاکی را میپذیرند.زیرا که نظافت و پاکیزه گی از شرایط لازم برای ادامه حیات و دوری از بیماری ها میباشد.

 

 

آرامش و سلامتی هرکس از نظافت وپاکیزه گی او گرفته میشود.فقط کسانی که از عقل ناقص برخوردار میباشند به احساس حیوانی ، تنبلی وکثیفی ها عادت دارد نظافت وپاکیزه گی را نمی پسندند. حتی انسانهای تمیز وپاکیزه همدیگر را دوست می دارند. نظافت بدن وجسم کم کم راهی به سوی نظافت معنوی باز می کند.هنگامی که انسان نظافت معنوی رو می آورد غریزه حیوانی انسان ضعیف شده  و آنچه که روح اهمیت و ارزش می دهد را آرزو می کند و زیباترین لحظه ها را خلق می نماید.

 

باتوجه به آنچه گفته شد دانستیم که نظافت امری بسار مهم برای ادامه حیات بشر میباشد زیرا که در صورت رعایت نکردن نظافت به امراض مختلفی دچار میشود وسالمتش به خطر میوفتد پس همواره به نظافت پاکیزه کی خود و نظافت منزل،نظافت شرکت و.. که با آن سروکار دارید اهمیت بسیاری بدهید.

 

 

 

  • ۹۸/۱۲/۲۳
  • حسین جوادی

نظرات (۵)

سلام. فواید نظافت منزل عالی بود

من برای نظافت منزل از سامانه خدمات آنلاین تمیزک استفاده کردم و عالی بود.

ممنون از شما

 

<a href="https://tamizak.ir/home-cleaning/">نظافت منزل</a>
<a href="https://tamizak.ir/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D9%84%D9%87/">نظافت راه پله</a>

https://tamizak.ir/home-cleaning/

  • فواید نظافت منزل
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی