شرکت خدماتی و نظافتی

  • ۰
  • ۰

با پیشرفت همه روزه تکنولوژی و سرعت گرفتن اینترنت انجام کارها به صورت آنلاین یکی از دغدغه های بشر بشمار میرود که بتواند کار خود را به سهولت هرچه تمام تر انجام دهد خدمات آنلاین امروزه بسیار مورد توجه شرکتها خدماتی قرار گرفته و شرکت های نظافتی که دارایی خدمان آنلاین هستند بسیار مورد توجه قرار میگیرند.لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

 

شرکتهای خدماتی نظافتی به شرکت هایی گفته می شود که در راستای خدمت رسانی به مردم و سازمان ها و با دارا بودن پرسنل ماهر امور نظافت منازل و سازمان ها را انجام می دهد .در واقع شرکت های خدماتی محدود به شرکتهای خدماتی نظافتی نمی باشند .هر گونه خدمتی اعم از کشاورزی ، پیشخدمتی ، تعمیر و نگهداری ، چاپ و تکثیر ، آشپزی ، ماشین آلات و همه ی این قبیل امور می توانند در حوزه شرکت خدماتی قرار بگیرند .


 

شرکت های خدماتی ،خدمات بساری در حوزه های مختلف امروزه ارائه میدهند خدماتی از قبیل:نظافت شرکت ،نظافت منزل ،حمل اثاثیه ، لوله باز کنی و.... همچنین اپلیکیشن های این شرکت ها کار را بسیار آسوده کرده و شما فقط با چند کلیک خواهید توانست کارگر خدماتی خود را استخدام نمایید.

 

 

 خدمات نظافت در اپلیکشین‌ها معمولا ارزان‌تر از سنتی‌ها میباشد آنها به ازای ٨ ساعت کار نظافت خانه دستمزدی بین ٧٠ تا ٨٠‌هزار تومان طلب می‌کنند و اگر جزو مشتریان همیشگی باشید، تخفیف‌های ویژه ١۵ تا ٢٠‌درصدی شب عید هم برایتان قایل می‌شوند. کار با این اپلیکیشن‌ها بسیار راحت است و کافی است که بعد از نصب آن، خدمات مورد نظرتان را انتخاب و در نقشه محل سکونت‌تان را مشخص کنید. آنها معمولا به صورت ٢۴ ساعته خدمات می‌دهند و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با کارگر مورد نظرتان تماس برقرار نمایید.

 

 

 

کارگران چطوردر شرکت های خدماتی استخدام می‌شوند؟


این روزها بازار کارگران خدماتی داغ است. افراد زیادی که جویای کار هستند، وقتی از رسیدن به شغل مناسب ناامید می‌شوند، نخستین گزینه‌ای که به سراغش می‌روند کار در شرکت‌های خدماتی است؛ چون نیازی به مهارت خاص و پارتی ندارد.

 

 

اکثر کارگرانی که در این شرکت‌ها مشغول هستند، افرادی هستند که از شهرستان‌ها برای پیداکردن کار به تهران می‌آیند و برای تأمین هزینه‌هایشان به شرکت‌های خدماتی مراجعه می‌نمایند ، بنابراین اگر شما قصد دارید که یک کارگر خدماتی برای نظافت انتخاب کنید حتما رزومه کاری او را از شرکت خدماتی بخواهید تا بتوانید با خیال آسوده نظافت منزل خود را به او بسپارید.

از اینکه با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

 

 

 

 

 

  • ۹۹/۰۵/۰۸
  • حسین جوادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی