شرکت خدماتی و نظافتی

  • ۰
  • ۰

حمل اثاثیه منزل

شرکت های خدماتی نظافتی خدمات گسترده ای را امروزه ارائه میدهند خدماتی مانند:نظافت منزل،نظافت شرکت و... حمل و جابجایی اثاثیه منزل نیز یکی از خدمات مهم این شرکت ها میباشد در ادامه مطلب سعهی بر آن است که شما را با این خدمت شرکتهای خدماتی آشنا کنیم.

 

 

 

 

 

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل یکی از کارهایی است که باید در آن دقت کرد و هم چنین اسباب کشی کار سختی میباشد اما اگر با برنامه ریزی باشد و فوت و فن اسباب کشی و نکات ضروری اسباب کشی را بدانید می توان از سختی از آن کم کرد و وسایل را از شکستگی و آسیب های احتمالی در امان نگه داشت .

 

هیچ وقت اسباب کشی منزل فرایندی آسان نیست و بیشتر مردم بسیار نگران این موضوع هستند ، گاهی اوقات برخی از افراد برای فرار از جابجایی منزل ترجبح می دهند در خانه فعلی خود باقی بمانند ، فقط برای دوری از استرس و ناراحتی های امکان دارد با آن روبه رو شوند.

انتخاب درست در اجاره کامیون حمل اثاثیه یکی از عوامل مهم برای موفقیت در اسباب کشی است. اگر خودتان میخواهید اقدام به اسباب کشی نماید حتما نکات ایمنی را در نظر بگیرید.

 

 

نکاتی که در اسباب کشی باید رعایت نمایید :

1) ابتدا لیستی از کارهایی که باید انجام گیرند،با حفظ ترتیب و زمان بندی و همچنین لوازمی که باید جا به جا شوند، بر روی کاغذ یادداشت کرده، سپس مرحله بسته بندی را آغاز کنید.

 

2)بدانید برای بسته بندی به چه موادی نیاز است:طناب، جعبه های ضخیم مقوایی در اندازه های مختلف (شما می توانید این قبیل جعبه ها را از فروشگاه هایی مانند سوپرمارکت ها به مبلغ اندک خریداری کنید)، جعبه های پلاستیکی یا چوبی مخصوص میوه، پارچه، چسب نواری محکم و پهن، منگنه، برچسب، بند، پلاستیک های حباب دار مخصوص بسته بندی شکستنی ها، روزنامه های باطله، ماژیک درشت مشکی یا آبی و قرمز برای بسته بندی نیاز است.

 

3) پیش از بسته بندی، لوازم را شسته و یا پاک کنید.البته این مسئله در مورد ظروف مصرفی، لیوان ها، آئینه، کریستال ها و امثال اینها باید به صورت مجدد در محل جدید نیز انجام گیرد.

 

 

 

برای چینی و بلور علاوه بر کاغذ و روزنامه ، کیسه های پلاستیکی یا فوم هایی که توی کابینت ها استفاده میگردد رو هم قرار دهید . حتی از پرده های ساده یا ملحفه های ساده که کثیف شدند و بعد از اسباب کشی تصمیم به شستنش دارید هم می توانید برای اطمینان از تکان نخوردن وسایل شکستنی استفاده نمایید . لباس های آویز را با همان چوب لباس به صورت مجموعه ای در یک پلاستیک بزرگ و یا در میان یک ملافه پیچیده و حمل کنید .

 

در آخر انتخاب یک شرکت خدماتی معتبر بسیار در این خصوص مهم میباشد چرا که اگر اتفاقی برای اسباب و اثاثیه شما افتاد خیالتان از بابت جبران آن آسوده باشد.

  • ۹۹/۰۳/۳۰
  • حسین جوادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی