شرکت خدماتی و نظافتی

  • ۰
  • ۰

نظافت منزل

نظافت منزل

هزینه نظافت منزل در سال 98 و سال 99

هزینه نظافت منزل در تهران در این بخش کاملا حدودی می باشد تا بیشتر با قیمت نظافت منزل آشنایی پیدا کنید، در صورتی که قصد به کارگیری نیرو به صورت ماهیانه را دارید می بایست جهت سفارش تماس بگیرید و در صورتی که میخواهید لیست قیمت خدمات نظافت اول را مشاهده کنید انتهای همین بخش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

  • هزینه خدمات نظافت منزل توسط خانم و آقا کاملا متفاوت است و همچنین بالا رفتن هزینه خدمات با توجه به مدت زمانی که کارگر کار میکند متفاوت است که در ادامه توضیح خواهیم داد
  • خدمات نظافت منزل توسط خانم از 100 هزار تومان به بالا می باشد
  • خدمات نظافت منزل توسط آقایان از 80 هزار تومان به بالا می باشد

 

 

 

 

خدمات نظافت منزل 

شرکت نظافت اول یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین مجموعه های تخصصی خدمات منزل تهران می باشد که در کلیه مناطق تهران خدمات نظافتی منزل خود را پوشش می دهد. تمامی افرادی که در این شرکت مشغول به فعالیت هستند اعم از نظافتچی خانم و نظافتچی آقا دارای کارت بهداشتی و عدم سو پیشینه می باشند همچنین چندین سال است که در حوزه خدمات نظافت منزل فعالیت دارند از همه نظر بسیار با تجربه هستند. 

اینکه شما نظافتچی خود را از یک شرکت معتبر ثبت کنید بسیار مهم است

خدمات نظافتی منزل چه قسمت‌های را شامل می‌شود؟

در ابتدا باید گفت که مواردی که در مراکز خدمات نظافت منزل باید رعایت شود در قراردادی که شما با شرکت منعقد می‌کنید ذکرشده که معمولاً این موارد شامل:

تمیز کردن پنجره‌ها ، گردگیری وسایل منزل و دیوارها ، تمیز کردن آشپزخانه و کابینت‌ها ، جارو کشیدن کف زمین ، طی زدن سرامیک و سنگ ، تمیز کردن سرویس بهداشتی ، شستشوی لباس‌ها می‌باشد ، حال اگر شما موارد دیگری نیز در نظر دارید که باید نظافتشان انجام شود باید در قرارداد خود قید کنید تا فراموش نشود.

برای نظافت خانه مهم‌ترین قسمت‌های که در خدمات نظافت منزل تأکید می‌شود ابتدا آشپزخانه و بعد سرویس بهداشتی و حمام و در آخر هم‌اتاق پذیرای می‌باشد که نحوه تمیز کردن هرکدام فرق دارد؛ برای نظافت آشپزخانه ابتدا باید از کابینت‌ها و آن‌ هم کابینت‌های بالایی شروع کنید و بعد از تمیز کردن آن‌ها نظافت کابینت‌های پایینی را انجام دهید. به همین دلیل حتما از نظافتچی های با تجربه خانم یا آقا استفاده کنید تا بعدا از تمیزی منزل خود لذت ببرید.

5 نکته مهم انتخاب بهترین خدمات نظافت منزل در تهران

1- سرعت در خدمات رسانی می بایست بسیار سریع باشد شرکت نظافت اول به دلیل داشتن شعب مختلف در سرتاسر تهران سریع ترین خدمات رسانی را به شما عزیزان خواهد داشت.

2- داشتن سیستم ارتباط با مشتریان ، نظر سنجی و گارانتی عودت وجه در هر شرکت نظافتی الزامیست نظافت اول برای بالا بردن سطح کیفیت خدمات خود از نرم افزار اختصاصی crm استفاده میکند و با نظر سنجی دقیق مشتریان مشکلات و معایب نظافتچی های خود را اصلاح می کند همچنین در صورت نا رضایتی شما از خدمات نظافتچی در اولین فرصت بدون هیچ گونه پرداخت وجهی نظافتچی دیگری را به محل کار شما اعزام می کند.

3-داشتن مجوز فعالیت برای انتخاب یک شرکت نظافتی خیلی مهم است ، شرکت ما با داشتن مجوز رسمی ثبت شرکت نظافتی در حال فعالیت است شرکت های که از داشتن مجوز خوداری میکنند کاملا غیر قابل اعتماد هستند و همچنین هیچ پیگیری نمیتوان از آنها کرد.

4-تخدمات نظافت منزل توسط خانم و آقا در یک شرکت بخشی مهمی از اعتبار آن مجموعه است ، ما در مجموعه خود با توجه به سیاست های که درون سازمان خود انجام داده اییم توانسته اییم نیروهای متخصص و حرفه ایی را جذب کنیم و با حمایت آنها سعی در نگهداری دائم این نیروها داشته باشیم.

5- از آنجایی که متاسفانه اکثر شرکت های نظافتی افراد معتاد یا دارای سو سابقه را جهت نظافت منزل استخدام می کنند شرکت ما برای بالا بردن سطح امنیت مشتریان استخدام درون سازمان را فقط با گواهی عدم اعتیاد و عدم سو سابقه های کیفری انجام می دهد.

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی