شرکت خدماتی و نظافتی

  • ۰
  • ۰

شرکت های خدماتی و نظافتی با ارائه سرویس های فراوان چاره ساز بسیاری از دغدهای روز مره ما مانند:نظافت منزل ،نظافت شرکت،مراقبت از کودک ،پرستاری از سالمند و.... هستند در این متن سعی داریم شما را با خدمات آنها آشنا کنیم لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

 

وظایف بزرگی نیز در قبال نظافت منزل و نظافت ساختمان شما، به عهده شرکت خدماتی نظافتی میباشد. میزان و کیفیت انجام این وظایف تفاوت شرکت خدماتی نظافتی ایده آل را با یک شرکت نظافتی خدماتی معمولی برای شما رقم می زند.

 

شاید ممکن است نظافت ساختمان شما در پاره ای مناطق مانند گوشه های پارکینگ و سقف راه پله خیلی به چشم نیاید، یا بعد از نظافت منزل خود احتمالا آب دادن به گل ها را از یاد ببرید، این ها نکات ریزی است که یک شرکت خدماتی نظافتی ایده آل آنها را جزئی از وظایف خود می داند درحالی بعید است شما آنها را در مراجعات نیروهای ضعیف و آموزش ندیده نظافتی ببینید.

 

 

زمانی که نظافت چی برای انجام کار نظافت به خانه ی شما می آید برای داشتن تجربه ی عالی از نظافت بهتر است شما نیز آن را درک نماید و از وی انتظار انجام کارهایی را نداشته باشید که از توانش خارج باشد. مثلا توقع نداشته باشید که آن ها بتوانند مرتب کردن خانه ای با متراژ بالا را در مدت زمان کمی برای شما انجام دهند.

 

خرید و به همراه داشتن موادشوینده برعهده نظافت چی ساختمان نمی باشد و کارفرما باید اقدام به تهیه آن ها نمایید. چراکه کارفرما ممکن است به برخی مواد شوینده حساسیت داشته باشد و از محصولات با برند خاصی برای این کار استفاده کند. گذشته از مواد شوینده برخی از وسایلی که برای نظافت لازم هستند مانند تی، دستمال، جاروبرقی و… کارفرما باید در اختیار نظافت چی ساختمان قرار دهد.

 

بسیاری از افراد ممکن است کارهایی را برعهده نظافت چی ساختمان بگذارند که اصلا وظیفه ی آن ها نیست. انجام کارهایی مانند خرید های لازم برای خانه، بازکردن در و… از جمله ی مواردی هستند که انجام آن ها برعهده نیروهای نظافتی نمی باشد.

 

وظایف نظافتچی ساختمان و مشاعات

نظافت راه‌پله‌ها و قسمت‌های مشاع در ساختمان هم از وظایف نیروی خدماتی ساختمان میباشد. اما هر نیروی خدماتی، برای انجام این امور نظافتی باید طبق استاندارد، تمام مواردی که از او خواسته می‌شود را انجام دهد. چک لیست فعالیت نیروهای خدماتی ساختمان و مشاعات، شامل تمیز کردن راه‌پله و آسانسور، نظافت پارکینگ و حیاط و فضای بیرونی ساختمان است.

نظافت راه‌پله و مشاعات ساختمان
گردگیری و تمیز کردن دیوارها، شیشه و پنجره
تمیز کردن نرده‌ها
تمیز کردن کلید و پریزها
گردگیری و نظافت چراغ‌ها
تمیز کردن درب آسانسور
تمیز کردن فضای اتاقک آسانسور
نظافت درهای ورودی و درب پارکینگ
شستشو و نظافت لابی
خالی کردن سطل زباله (درصورت وجود)


نظافت پارکینگ و حیاط؛ 


نظافت دیوارها و درب ورودی پارکینگ
نظافت درهای انباری واحدها
جمع کردن زباله از باغچه
گردگیری سقف پارکینگ
جارو کردن حیاط و پارکینگ
آب دادن به گل‌ها و مرتب کردن آنها
تمیز کردن کلید و پریزها
تمیز کردن لامپ‌ها
شستن و یا تی کشیدن کف پارکینگ

 

از این که با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

 

 

  • ۹۹/۰۴/۲۷
  • حسین جوادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی